Indicators on ماگ حرارتی You Should Know

Wiki Article

لیوان ماگ حرارتی یا ماگ جادویی در انواع بسیار متنوعی تولید میشود که طرح‌های جذابی دارند و برای خوردن هر نوع نوشیدنی مورد استفاده قرار میگیرند، برخی از مدل‌های رایج ماگ جادویی عبارت است از:

مدل های ساخت شومینه تزیینی با ایده های جالب، جذاب و ساده

در ظاهر شبیه به ماگهای سرامیکی هستند ولی جداره ی نازک تر و لبه های ظریف تری دارند و معمولا دارای رنگ استخوانی و طرح و نقش های ریزی هستند و برای سرو قهوه و چای برای مهمان کاملا مناسب هستند.

تنها تفاوت در خرید ماگ حرارتی با انواع دیگر به پوشش تیره رنگ روی آن ارتباط دارد که به هنگام گرما و زمانی که یک نوشیدنی داغ مانند چای یا قهوه روی آن ریخته شود محو شده و تصویر چاپی زیر آن مشخص می گردد.

فنجان معمولا کوچکتر از ماگ، با دسته و عموما به شکل گرد و کروی می باشد. فنجان اغلب روی یک بشقاب کوچک سرو می شود.

. برای همین نمونه پیشنهادی به کاربر بدید .. تا کاربر نتیجه نهایی رو بر خسب سایز عکسش بتونه حدث بزنه

من به عنوان هدیه برای همسرم گرفتم و چون خودم نمیتونستم برم مرخصی گزینه کادو رو انتخاب کردم

در گذشته در مناطق سردسیر شمال اروپا از چوب جنگل های انبوه لوازم چوبی از جمله فنجان چوبی ساخته می شد. امروزه کوکسا (لیوان چوبی) از چوب طبیعی درختانی چون راش، توس و .

علاوه بر خرید اینترنتیِ انواع ماگ های فانتزی و خاص در این صفحه، برای خرید حضوری نیز می توانید  به شعبه مرکزی فروشگاه آرتنیا واقع در شهر یزد مراجعه نمایید.

چنانچه سفارش شما نیاز به توضیحات دارد. در فیلد مورد نظر وارد فرمایید.

در ماگ های حرارتی با گذشت زمان پلاستیک روی بو و طعم نوشیدنی تاثیر می گذارد و در صورتی که مواد اولیه ماگ نامرغوب یا بازیافتی باشد امکان ترکیب با نوشیدنی و ایجاد مواد مضر برای سلامتی وجود دارد.

??????? ????? اگر مدت زمان زیادی طول می‌‌کشد که نوشیدنی خود را میل کنید، بهتر است از طرح‌‌های درب دار آن استفاده کنید چرا که مدت زمان بیشتری می‌‌تواند مانع از سرد شدن نوشیدنی شما شود.

انواع ماگ حرارتی به شکل‌های مختلفی مثل فنجون، استوانه‌ای، مخروطی و در کل مثل ماگ‌های عادی می‌تونه تولید بشه.

البته همانطور که از نام لیوان حرارتی پیداست بیشتر برای خوردن نوشیدنی های گرم استفاده میشود چرا که با گرما طرح اصلی‌اش را نشان می دهد.

Report this wiki page